Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:31:29+01:00
Lepiej jest mieszkać w mieście ponieważ jest łatwiejszy dostęp do instytucji takich jak:przychodnia, apteki(tutaj głownie ludzie starsi). Rownież w mieście znajduję się dużo sklepów.Nie trzeba jechać daleko do sklepu.Jest pod ręką i można pójść na piechotę.Ale także dzieci tutaj mają łatwiej. Na wsi do szkoły idzie się długo i niebiezpiecznie. W mieście jest dużo chodników i szkoły są w zasięgu 1 osiedla. Dzieci czują sie bezpieczne podczas podróży do szkoły.I przede wszystkim w mieście znajduję sie wele atrakcji i nie można narzekać na nudy.



Myśle,że pomogłem.
11 4 11
2010-02-10T17:31:49+01:00
Lepiej mieszkać w mieście niżeli na wsi, gdyż łatwiej tam znaleźć pracę. O wiele trudnej szukać miejsc zarobku na wsi. Obszary te są słabiej rozwinięte, więc jest tam zdecydowanie mniej miejsc pracy. W miastach żyje o wiele więcej ludzi, więc łatwiej nawiązywać kontakty. Jest tam również łatwiejszy dostęp do masowych środków kultury i sztuki (kino, teatr itp.). Kolejną przyczyną lepszych warunków w mieście jest również lepszy dostęp do szkół i ośrodków szkolnictwa. Bardzo często wiejskie dzieci muszą dojeżdżać po kilka kilometrów, aby zdobyć wiedzę. Miejskie dzieci zaś mają wszystko "pod nosem" .
11 4 11