Odpowiedzi

2010-02-10T17:37:06+01:00
4 / 2 = 2
8√2 / 2 = 4√2

a² + b² = c²
4√2² + 2² = c²
32 + 4 = c²
c² = 36 / √
c = 6

Obw = 4a = 4 * 6 = 24

Odp. a

Pozdro :P
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:53:37+01:00
4/2=2
8√2/2=4√2
korzystamy z twierdzenia pitagorasa: a²+b²=c²
w tym wypadku połowy przekątnych są a i b,natomiast bokiem rombu jest c
czyli
2²+(4√2)²=c²
4+32=c²
c²=36
c=6

4*6=24
odpowiedź a


19 4 19