Odpowiedzi

2010-02-10T17:32:14+01:00
Rozpuście, narkomanii, przepychu,
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:32:57+01:00
Na religie bedzie dobre to:
- zboczeniom np. homoseksualizmie
-pijaństwu
-bezczelnym łamaniem przykazań
-bardzo nadmierne branie imienia Boskiego na daremno
-rozpuście
-spodleniu młodzieży
-pluciem młodzieży na Kościół
-nietolerancji
6 4 6
2010-02-10T17:33:30+01:00
*przemocy na świecie
*wojnom
*gwałceniu praw człowieka
*złym traktowaniu wyznawców różnych religii
*przemocy nad dziećmi
*alkoholizmowi i narkomanii

można by tak w nieskończoność wymieniać;)
3 4 3