Odpowiedzi

2010-02-10T17:33:32+01:00
Wytwarzaja pylek, nektar ,zwabiaja owady
2010-02-10T17:33:55+01:00
Roślini owadopylne mają różnorodne zastosowanie: są materiałem siewnym, źródłem pożywienia człowieka i zwierząt, dostarczają składników do produkcji leków, kosmetyków, barwników itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:34:23+01:00
Sa barwne kwiaty, zapach, mniejsza ilosc pylkow, ksztalt kwiata, ktora odpiowiada za ksztalt owoada.