Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:34:12+01:00
Tzn, że prędkość stale się zmienia, czyli w określonym przedziale czasowym prędkość wzrasta lub maleje zawsze o taką samą wartość.
2 5 2
2010-02-10T17:34:13+01:00
To znaczy ze z kazda sekunda ruchu predkosc jest taka sama jak wczesniej na poczatku ruchu
4 3 4
2010-02-10T17:34:32+01:00
Tzn że w każdej sekundzie ruchu szybkość wzrasta o tą samą wartość np przyspieszenie a = 2 [m/s²] oznacza że w każdej sekundzie szybkość wzrasta o 2 [m/s]
1 5 1