Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:35:33+01:00
Wykorzystując kapitulację Stanisława Augusta Poniatowskiego wobec Rosji i przejęcia rządów w kraju przez targowiczan – w 1792 roku król Rosji i Prus (bez Austrii). Dokonali zaboiru czesci Ziem Polskich.
2010-02-10T17:36:38+01:00
Drugi rozbiór Polski był w roku 1792. Państwa które dokonały rozbioru to Prusy i Rosja
2010-02-10T17:41:22+01:00
Stanisława Augusta Poniatowskiego wobec Rosji i przejęcia rządów w kraju przez targowiczan – w 1792 roku król Rosji i Prus (bez Austrii). Dokonali zaboiru czesci Ziem Polskich.
:)