Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:34:58+01:00
Gdybym Była duchem i miała moc ostrzegania i dawania rad , to zawędrowałabym do ludzi, ostrzegając ich przed niebezpieczeństwami. Pomagałabym im, zwalczała niebezpieczeństwa. Robiła wszystko jak najlepiej, aby pomóc innym.
2010-02-10T17:46:02+01:00
Gdy Był bym duchem i miał moc magiczną i był nie widzialny , to zawędrowałabym do ludzi, ostrzegając ich przed niebezpieczeństwami. Pomagałabym im, zwalczała niebezpieczeństwa. Robiła wszystko jak najlepiej, aby pomóc innym.