Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:43:26+01:00
Moi rodzice i ja uwielbiamy góry. Teraz na wakacje wybieramy się tam na trzy dni. Pierwszego dnia będziemy szaleć w akwaparku, w Zakopanem, drugiego mamy zamiar wybrać się na Giewont, a trzeciego pochodzić po sklepach i galeriach.
Góry są najlepszym miejscem na zrelaksowanie się i odpoczynek nie tylko ciało ale i duszy. Jest tam bardzo dużo miejsc gdzie można dobrze zjeść i kupić pamiątki. Pierwszego dnia mamy zamiar wstać o 9.30 i wybrać się na Krupówki, tam zakupić pamiątki dla dziadków, po czym pojechać do akwaparku i szaleć tam przez trzy godziny! Tata obiecał mi, że podszkoli mnie w pływaniu kraulem, a mama powiedziała, że fajnie będzie jeśli ostatniego dnia wybiorę się z nią na zakupy, żeby wybrać oryginalny prezent urodzinowy dla taty. Mama jest wielbicielką świeżego powietrza i chce cały drugi dzień spędzić na spacerowaniu po górach, co mnie i tatę trochę nie cieszy bo nie lubimy się przemęczać. Mam nadzieję, że damy radę ją jakoś ubłagać, żeby ten czas lepiej spędzić w salonach samochodowych.

____________________________________________________________
y. nie wiem czy jesteś chłopakiem, ale jak tak to powinno być odpowiednie.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:44:10+01:00
3 dniowa wyprawa

pierwszy dzien

6-wyjazd
9-zakwaterowanie w Bukowinie tatrzańskiej
10- spędzanie czasu w hotelu, lokum
11.30 śniadanie
12-planowanie wycieczki po górach
13-15 zwiedzanie Bukowiny Tatrzańskiej
16-obiadokolacja
17-oglądanie seansu pt'''Karpaty'''
18-20 czas na nocleg

drugi dzień:
7-pobudka, śniadanie
8-11 zwiedzanie i wyjazd w góry
12-14 seans w kinie 3d ''Perła Oceanu'''
15-16-obiadokolacja
17-18dyskoteka
19-20-nocleg

3 dzień:
7-sniadanie
8-10-zwiedzanie Morskiego Oka\
11-12- czas wolny
13-14-obiad
15-21- powrót

Ja miałam podobna wyprawę :)