Odpowiedzi

2010-02-10T17:41:10+01:00
Jedli owoce jak i w głownej mierze mięso które stanowiło główny składnik posiłku
zapijali się winem i mieli niepoochamowanie do kobiet

Kołtuż kołczan buława sunko jedwabiste szaty szabla biała koszula koniecznie>
skórzane buty akcesoria takie jak piórko na czapce

wierzyli w bóstwa nie w prawdziwego boga
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:43:41+01:00

Bohaterowie powieści pt. "Krzyżacy" wierzyli w Boga i byli chrześcijanami . Krzzyzacy rówież byli chrześcijanami lecz nie zachowywali sie jak prawdziwi chrześcijanie ponieważ byli pyszni nieuczciwi itd.
Zbyszko ubierał się jak rycerz ponieważ był rycerzem mazowieckim , dawniej ubierano sie ubogo gdyż to były czasy dawne teraz mamy nowoczesne i jest całkiem inny ubior . Dawniej jedzono przedewszystkim chleb , mleko i owoce tylko szlachcic mógł se pozwolić na lepsze jedzenie
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:58:35+01:00
Bohaterowie Krzyżaków gostowali w potrawch mięsnych pochodzenia głownie ze zwierząt dzikich taklich jak jelenie, sarny, niedźwiezie czy zające. Lubili wipić dobre piwo oraz wino. Nosili się w skórach, futrach ,a co bogatsi w w ytwornych płaszcach i szerokich pasach. Bezgranicznie wieżyli w boga honor i ojczyzn e, a nade wszytko cenili braterska miłośc.
3 3 3