Rozwiń zdania dopisując po 2 przymiotniki do każdego rzeczownika.

Oto te do rozwiązania:
1. Magda idzie na spacer.
2.Dzieci bawią się w dom.
3.Kucharz ugotował obiad.
4.Uczniowie piszą opowiadanie.
5.Mama robi zakupy.

uwaga.!!
po dwa przymiotniki do każdego rzeczownika a nie po jednym!!!!!

3

Odpowiedzi

2010-02-10T17:39:32+01:00
Wysoka i miła Magda idzie na długi i zdrowy spacer.
Małe i mądre dzieci bawią się w wesoły i radosny dom.
Zdolny i ładny kucharz ugotował pyszny i pożywny obiad.
Mądrzy i wysocy uczniowie piszą długie i czytelne opowiadanie.
Zdrowa i wesoła mama robi wielkie i drogie zakupy.
2010-02-10T17:43:59+01:00
1.Zmęczona i smutna Magda idzie na wiosenny, wieczorny spacer.
2.Małe, uśmiechnięte dzieci bawią się w ciepły i rodzinny dom.
3.Nowy, uzdolniony kucharz ugotował pyszny, dość oryginalny obiad obiad.
4.Starsi i doświadczeni uczniowie piszą nudne i trudne opowiadanie .
5.Zapracowana młoda mama robi codzienne poranne zakupy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:51:05+01:00
1 Uśmiechnięta i zadowolona Magda idzie na długi wiosenny spacer.
2.Grzeczne , małe dzieci bawią się w ładnym i ciepłym domu .
3.Wesoły, gruby kucharz ugotował smaczny i syty obiad .
4.Zdolni i,skupieni uczniowie piszą długie i ciekawe opowiadanie .
5. Kochana , pracowita mama robi duże i drogie zakupy.