Odpowiedzi

2010-02-10T17:38:35+01:00
7x-2
lub
7x-0

nie pamętam dokładnie:((((
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:39:03+01:00
X-{x-[x-(x+1)-(x-1)-x]+(1-x)} =
x-{x-x+(x+1)+(x-1)+x+1-x}=
x-{x+1+x-1+1}=
x-(2x+1)=
x-2x-1=
-x-1
2010-02-10T17:39:30+01:00
X-{x-[x-(x+1)-(x-1)-x]+(1-x)} =
x-{x-[x- x - 1 - x + 1 - x] + 1 - x} =
x-{x-[-2x] + 1 - x} =
x-{x+2x + 1 - x} =
x - x - 2x - 1 + x = -3x - 1