Odpowiedzi

2010-02-10T17:46:48+01:00
Moja siostra kompletuje znaczki.
W pewnym filmie widziałam, jak jeden z bohaterów osłabiał swojego wroga.
Antybiotyki zneutralizowały wirusy.
Kasia zawsze kwestionuje wypowiedzi swojej nauczycielki.
Śnieg amortyzuje upadek.
Brak zdrowego odżywiania osłabia nasz organizm.
Marysia nie dowierza swojej przyjaciółce.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:50:41+01:00
Mój tata zaczął kompletować skarpetki.
Te tabletki bardzo mnie osłabiły.
Ułożyłam poduszki na dywanie aby zamortyzować upadek.
Kuba neutralizował brzydki zapach w terrarium.
Powątpiewał w wytłumaczenie swojej sekretarki.
Z niedowierzaniem patrzyłam co się stało.
Kwestionował podwyżkę opłaty
2010-02-10T17:55:08+01:00
Za dwa miesiące matura a ja zaczęłam kompletować swoje notatki.

W kolejnym fragmencie autor zdaje się najpierw osłabiać wymowę tego zdania.

Sprzet RTV należy amortyzować nie dłuzej niż 10 lat.

Przewodniczący strajku postanowił neutraliuzować proces.

Chociaż można powątpiewać czy dane tłumaczenia są zgodne.

W czasch nie pokoju mozna nie dowierzać sąsiadom.

Nie nalezy ciągle kontrolować i kwestionować wyników nauki.