Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:40:44+01:00
Ciśnienie normalne to ciśnienie równe 1 atmosferze fizycznej, jeden z parametrów warunków normalnych. W przybliżeniu odpowiada ciśnieniu atmosferycznemu.

1 atm = 1,0333227 at = 760 Tr = 101325 Pa = 101325 N/m2
24 4 24
2010-02-10T17:42:09+01:00
Ciśnienie 'normalne' to inaczej ciśnienie w warunkach normalnych, wynosi 1013 hPa
31 4 31
2010-02-10T17:44:35+01:00
Cisnienie jest to wartość skalarna jest okreslana jako watość siły działajaca prostopadle podzielona przez powierzchnie na jaka działa

wyraza sie wzorm p= Fn/S gdzie p - cisnienie , siła działajaca prostopadle na powierzchnie , S pole powierzchni.
16 4 16