Odpowiedzi

2010-02-10T17:44:15+01:00
To z twierdzenia pitagorasa obliczymy:
10 do kwadratu + 20 do kwadratu = szukany bok do kwadratu
100+400=500
szukany bok= pierwiastek z 500 = 5 pierwiastkow z 20
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:45:47+01:00
Spróbuj narysować taki mi wyszło że trzeci będzie ma :
- 22,5 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:46:01+01:00
Dane:
a=10cm
b=20cm
szukane: c=?
a(do kwadratu)+b(do kwadratu)=c(do kwadratu)
10(do kwadratu)+20(do kwadratu)=c(do kwadratu)
100+400=c(do kwadratu)
c=pierwiatek z 500