Korzystajac z dostepnych zródeł informacji wymien po trzy nazwiska polaków , którzy:
-wyróznili sie(wyrózniaja sie) w swiatowej nauce-
-mieli(maja) udział w odkryciach geograficznych -
- wyrózniali sie (wyrózniaja sie ) w sztuce-

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:46:50+01:00
Światowa nauka: Maria Skłodowska-Curie; profesor Andrzej Udalski; dr. Tadeusz Lesiak

Odkrycia geograficzne: Paweł Strzelecki; Benedykt Polak; Michał Piotr Boym

Sztuka: Jan Matejko; Roman Polański; Henryk Sienkiewicz
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T22:48:39+01:00
Światowa nauka: Maria Skłodowska-Curie; profesor Andrzej Udalski; dr. Tadeusz Lesiak

Odkrycia geograficzne: Paweł Strzelecki; Benedykt Polak; Michał Piotr Boym

Sztuka: Jan Matejko; Roman Polański; Henryk Sienkiewicz