Odpowiedzi

2010-02-10T17:48:22+01:00
1. Gdyż opowiadał różne przypowieści i nauczał. Jednak nie wszyscy pochwalali jego nauki (np. faryzeusze nie za bardzo)
2. Oznacza to, że trzeba żałować za popelnione grzechy aby uzyskać rozgrzeszenie. Chodzi o to, ze spowiedź jest dobra wtedy jak się za grzechy żałuje, a nie nie odczuwa żadnej pokory.
3. Oznacza to, ze chcemy sie poprawić i starać sie nie popelniać tych samych grzechów. To tez jest warunek dobrej spowiedzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:09:16+01:00
1.chodzili aby słuchać Jezusa i dać się uzdrowić.Przychodzili aby spotkać się z Osobą Jezusa.
2.Żal za grzechy jest to boleść duszy z powodu obrażenia Pana Boga
3.Postanowienie poprawy jest owocem prawdziwego żalu za grzechy.