Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:43:33+01:00
Mówić na temat
mówić wyraźnie
nie obrażać drugiej strony ;];]
nie przerywac sobie
nie przekraczac czasu ! ;]
1 5 1
2010-02-10T17:45:26+01:00
1.Dyskusja na temat.
2.Kultura osobista.
3.Najpierw pomyśl, potem mów
4.Nie krzycz
2010-02-10T23:41:27+01:00
1 . Mówić interesująco.
2 . Nie odbiegać od tematu.
3 . Nie mówić w kółko o tym samym
4 . Nie bać się wyrażać swoją opinie.
5 . Nie przerywać innym .
6 . Wysłuchiwać co inni mówią .
7 . Przybierać odpowiednią mimikę .
8 . Gestykulować (ale bez przesady) .
9 . Mówić zrozumiale i wyraźnie .
10. Przybrać odpowiedni ton .