Odpowiedzi

2010-02-10T17:46:25+01:00
A)sumę liczby x i liczby o 1 wiekszą od x,
x+(x+1)
b)sumę liczby a i szescianu liczby b,
a+b^3
c)liczbe o 3 mniejszą od iloczynu liczb a i b,
a*b - 3
d)iloraz sumy liczb a i b przez 4
(a+b) : 4
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:47:08+01:00
A)2x+1
a+b³
(a×b)-3
(a+b)÷4
3 1 3
2010-02-10T17:47:21+01:00
A)sumę liczby x i liczby o 1 wiekszej od x,
x+(1+x)
b)sumę liczby a i szescianu liczby b,
a+b³
c)liczbe o 3 mniejszą od iloczynu liczb a i b,
(a:b)-3
d)iloraz sumy liczb a i b przez 4
(a+b)×4

3 3 3