Proszę o wymyślenie (JAK NAJSZYBCIEJ) jakiejś nazwy albo logo organizacji charytatywnej oraz opisanie jakiegoś gadżetu przypominającego, identyfikującego tę fundację... pliss tylko szybko za najlepsze dam naj.... potrzebuję na dzisiaj

3

Odpowiedzi

2010-02-10T17:46:22+01:00
Pomocne Serca
t-shirt z wielkim czerownym sercem
2010-02-10T17:46:36+01:00
Pomagajmy ludziom, by nie stracili wiary w siebie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:57:24+01:00
ORKIESTRA DLA UBOGICH ZWIERZĄT

"flaga" z jakimś smutnym zwierzęciem np. psem