Odpowiedzi

2010-02-10T17:52:18+01:00
Napisz że poświęcisz ją jakiemuś tam poecie młodemu i uzasadnij tak? Hmm.... napisz że chce go napisac bo jest młody a d€żo dokonał.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:56:33+01:00
Współczesną kronikę warto poświęcić kardynałowi Dziwiszowi, ponieważ był przy dobrym człowieku , przy papieżu Janie Pawle II przez bardzo dużo lat i wiele dobra się od niego nauczył.