Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:52:53+01:00
Panie Boże pomóz mi być wytrwałym jak Izraelici na pustyni.
Przebyli oni droge przez pustynie do końca.
Pomóż Drogi Jezu wszystkim ludziom aby oni posiadali wytrwałość i wiare.
Aby stali sie godnymi obywatelami.
Którys jest w niebie, zaprowadź pokój na świecie i dopomóż tym którzy sa zatraceni w wierze i wytrwałości. To oni potrzebują twojej pomocy, aby zmieniło się ich życie. Niech nigdy nie straca nadziei, wiary, i wytrwałości.
Przez Chrystusa Pana Naszego.
Amen

Własnymi słowami.... D
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:53:30+01:00
Panie Boże, Ty jesteś stwórcą całego świata,
dzięki Tobie żyjemy i wszystko ma swój cel.
Ty prowadzisz mnie przez ciemności,
tak jak kiedyś prowadziłeś Izraelitów.
Nie dasz zrobic mi krzywdy,
ggdysz wiesz, co jest dla mnie najlepsze.
Wiesz także, że miewam chwile zwątpienia,
lecz nie wystawiasz mnie wtedy na próbę,
po prostu czekasz, aż powrócę.
Jesteś dobrym Ojcem, który
otwiera dla mnie Morze Czerwone,
abym uciekłą przed nieprzyjacielem.
Zsyłasz mi mannę z nieba, kiedy
o to prosże.
Ty wysłuchujesz moich prósb
i prowadzisz do celu.
DziękujęCi za to wszystko
Bądź uwielbiony i pochwalony,
za swoje czyny, których mądrośc jest
dla nas niepojęta.
3 3 3