Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T17:52:31+01:00
Liczę na najlepszą odpowiedź.

Przyjaźń taka piękna jest ,
że nie trzeba do niej łez .
Gdy smutek ogarnie cię ,
idź do przyjaciółki ona w mig pocieszy cię .
1 5 1
2010-02-10T17:52:39+01:00
Niektórzy ludzie są jak brzozy
Wiatr manipuluje nimi,
Nawet kiedy to do nich należy wybór!
Niektórzy są jak jałowce.
Nieczuli na ludzkie krzywdy...
Niektórzy są jak ...
przyjaciele , którzy zawsze sobie pomagają ...
Wierzą sobie ...
i... ufają...