Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T04:04:59+01:00
Drogi Damianie,
pisze do Ciebie ten list, poniewaz chcialabym Cie zachecic do przeczytania ksiazki pod tytulem "Wspomnienia niebieskiego mundurka" autorstwa Wiktora Gomulicki. Opisuje ona szkolne dni chlopcow, ktorzy rozpoczeli swoja przygode z nauka w drugiej połowie XIX w. Książka rozpoczyna się opowieścią o dzwonku szkolnym, który jest dla mieszkańców miasteczka stałym elementem życia. Rozbrzmiewał od zawsze, odkąd tylko pamiętają najstarsi mieszkańcy.(...)
Napisalam ci tylko poczatek ksiazki, aby cie ona zaciekawila i zebys ja przeczytal. Jest ona naprawde bardzo interesujaca. polecam ci ja i zachecam do przeczytania.
14 4 14
2010-02-11T08:06:48+01:00
drogi przyjacielu
ksiazka wspomnienie niebieskiego mundurka to wantastyczna opowiesz ktora ma na celu pokazanie szkolnego zycia. autor przekazuje w 18 rozdzialach opisuje zycie uczniow jakie mieli wrazenia w szkole ich problemy psikosy np przyniesienie od szoly chrabaszcza ale tez portretuja dobrych ucznio i dobrych nauczycieli meskiej stony ktorzy uczyli w szkole w pultusku . w pierwszym rodziale akcja zaczyna sie dziac w pierwszy dzien w szkole uczniowie powoli wchodza do klasy pierwszy dzwonek oglasza zaczecie szkolnego upioru zaczynaja modlitwa. bohater piotrek mieszkowski niestety spoznil sie do szkoly alee jego starszy kolega karol kozlowski pomogl mu trafic do klasy .
mozesz troce tez napisac od kolegi powyzej!! :)
14 3 14
2010-02-11T08:49:05+01:00
Ksiazka wspomnienie niebieskiego mundurka to wantastyczna opowiesz ktora ma na celu pokazanie szkolnego zycia. autor przekazuje w 18 rozdzialach opisuje zycie uczniow jakie mieli wrazenia w szkole ich problemy psikosy np przyniesienie od szoly chrabaszcza ale tez portretuja dobrych ucznio i dobrych nauczycieli meskiej stony ktorzy uczyli w szkole w pultusku . w pierwszym rodziale akcja zaczyna sie dziac w pierwszy dzien w szkole uczniowie powoli wchodza do klasy pierwszy dzwonek oglasza zaczecie szkolnego upioru zaczynaja modlitwa. bohater piotrek mieszkowski niestety spoznil sie do szkoly alee jego starszy kolega karol kozlowski pomogl mu trafic do klasy .
mozesz troce tez napisac od kolegi powyzej!! :)
3 3 3