HELP!!!!!!!!!!!!!
Wychodzisz na bal przebierańców , zostaw krótką wiadomość.
1.Gdzie idziesz.
2.gdzie o której odbywa się impreza.
3.Kto tam będzie i z kim ty idziesz.
4.Wyraź nadzieję, że kolega dołączy do was.
Proszę o pomoc

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T22:47:00+01:00
HEY!
I will go to the dress party tonight. The wingding will start at 8 p.m. in my school's hall. I will be there with my class and some other friends. I'm going to go with Karoline. I hope, you'll join us too!!

kasiek90
2010-02-10T22:53:56+01:00
Hi Marcin ! I'm going for a party tonight it is in Monika's house at 19.00pm. People from our class will be there. I'm going with Anna and Przemek. I hope that you will be there too. We can wait for you if you want just call me when you decide that you're going or not. Well I need to go now so see you later ! I hope so. :)) Bye .!!

_____PO POLSKU_______

Cześć Marcin !! Idę na imprezę dziś wieczorem będzie u Moniki w domu o 19.00 ( to "pm" w języku angielskim oznacza popołudniu jak byś nie wiedziała) Ludzie z naszej klasy tam będą. Ja idę z Anną i Przemkiem. Mam nadzieje ze ty tez będziesz. Możemy czekać na Ciebie jeśli chcesz tylko zadzwoń do mnie kiedy zdecydujesz czy idziesz czy nie. Dobra ja muszę teraz lecieć wiec do zobaczenia później !! Mam nadzieje. :)) Pa .!!

__________ imiona wymyśliłam oczywiście ;)) ______