Zadanie:
Napisz życiorys z tych danych:



Dane osobowe:

-Imię i nazwisko: Monika kowalska;
-rodzice: Jerzy kowalski, katarzyna z domu kwiatkowska;
-stan cywilny: panna;
-data i miejsce urodzenia: 20 lutego 1982 r., Płock;
-narodowość: polska;
-obywatelstwo: polskie;
-adres zamieszkania: ul.Tumska 12, 09-401 Płock.

Wykształcenie:

-Uniwersytet Jagieloński w Krakowie; wydział: zarządzanie i komunikacja; Psychologia stosowana- studia podyplomowe - 2007-2008 r.;
- Akademia Medyczna w Gdańsku; Kierunek; psychologia kliniczna; ukończona z dyplomem- 2002-2007r;
-Liceum Ogólnokształcące nr 4 im. Bolesława Krzywoustego w Płocku, ukończone w 2001r;
-Szkoła Podstawowa w Liszynie, ukończona w 1997 r.;
-znajomość języków obcych: angielski (biegła w mowie i w piśmie); francuski (dobra); niemiecki (biegła w mowie i piśmie);
-umiejętność obsługi komputera: Word (bardzo dobra znajomość);

Przebieg dotychczasowej pracy zawodowej:
2008-2009 Klinika psychologii i arteterapii w Warszawie; psycholog kliniczny

Szczególne osiągnięcia:
-Laureatka olimpiady wiedzy Psychologii stosowanej w 2004r.;

Pasje i zamiłowania:
-sport
-filozofia
-psychologia z elementami arteterapii



Proszę o pomoc. :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T15:49:13+02:00
Monika Kowalska
ul.Tumska 12,
09-401 Płock.


Urodziłam się 20 lutego 1982 roku w Płocku. Mój ojciec Jerzy Kowalski jest lekarzem, a matka Katarzyna z domu Kwiatkowska jest psychologiem. Jestem polskiej narodowości. Posiadam polskie obywatelstwo.
W 1997 roku ukończyłam Szkołę Podstawową w Liszynie. W 2001 roku ukończyłam Liceum Ogólnokształcące nr 4 im. Bolesława Krzywoustego w Płocku. W latach 2002-2007 ukończyłam Akademię Medyczną w Gdańsku na kierunku: psychologia kliniczna. W 2004 roku zostałam laureatką olimpiady wiedzy Psychologii stosowanej.
W latach 2007- 2008 rozpoczęłam studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagielońskim w Krakowie, na wydziale: zarządzanie
i komunikacja oraz psychologia stosowana.
Opanowałam biegle w mowie i piśmie trzy języki: angielski (biegła w mowie i w piśmie); francuski (dobra); niemiecki (biegła w mowie i piśmie).Posiadam także umiejętność obsługi komputera (Word). Interesuję się sportem, filozofią, a także psychologią z elementami arteterapii.







PS. Sorki, nie wiem czy konkretnie o coś takiego chodziło.
2009-10-11T18:53:49+02:00
Nazywam się Monika Kowalska, moimi rodzicami są Jerzy i Katarzyna Kowalscy. Urodziłam się 20 lutego 1982r. w Płocku. Aktualnie mieszkam na ul.Tumskiej w Płocku. W 1997r. ukończyłam szkołę podstawowa w Liszynie. Po szkole podstawowej uczyłam się w Liceum Ogólnokształcącym nr 4 im. Bolesława Krzywoustego w Płocku, które ukończyłam w 2001 roku. Akademia Medyczna w Gdańsku, psychologia kliniczna; ukończona z dyplomem- 2002-2007r. Uniwersytet Jagieloński w Krakowie, psychologia stosowana- studia podyplomowe - 2007-2008 r. Moje osiągnięcia to bycie laureatką olimpiady wiedzy Psychologii stosowanej w 2004r. Interesuję się sportem i fotografią.