Odpowiedzi

2010-02-10T17:56:21+01:00
Mniej zgonów niż urodzeń Wysoki przyrost naturalny wystepuje przewaznie w krajach murzynow, gdzie wszyscy zyja wspolnocie co wplywa na to iz rodziny sa wilodzietne. Nie pzeraza ich nawet to, ze dzieci umieraja z glodu. Z tego moge wywnioskowac iz murzyni chca miec duza dzieci, poniewaz jesli ktores umrze zawsze pozostaj nastepni i nie ma wielkiej straty.
2 1 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:57:11+01:00
W przyszłości bezrobocie,
w krajach nisko rozwiniętych to głód, bieda, migracja do miast- przestępczość, analfabetyzm , choroby,
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T19:27:21+01:00
Proces gwałtownego przyspieszenia przyrostu naturalnego nazwano eksplozją demograficzną. Średni wskaźnik przyrostu naturalnego na świecie wynosi 17%o (promili). Oznacza to, że np. w 1992 roku liczba ludności świata powiększyła się o około 95 milionów.
Tempo przerostu naturalnego jest na poszczególnych obszarach świata bardzo zróżnicowane. W krajach, w których ludność osiągnęła wysoki poziom zamożności, z reguły obserwuje się spadek liczby urodzeń i w związku z tym jest mały przyrost naturalny. Taka sytuacja występuje obecnie w Europie, w której wskaźnik urodzeń utrzymuje się średnio na poziomie koło 13%o, wskaźnik zgonów około 10%o, czyli wskaźnik przerostu naturalnego wynosi około 3%o. Od tych średnich wartości są jednak, w państwach wysoko rozwiniętych, liczne wyjątki.
3 1 3