Odpowiedzi

2010-02-10T17:57:26+01:00
Fotosynteza to wytwarzanie związków organicznych(glukozy) z związków nieorganicznych ( dwuteknu wegla i wody ) pod wpływem energi słonecznej .
1 2 1
2010-02-10T17:58:39+01:00
Fotosynteza to proces, w którym z dwutlenkiem węgla i wodą przy udziale energii słonecznej wytwarzana jest glukoza i tlen ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:01:44+01:00
Fotosynteza to proces polegający na odżywianiu się roślin lub innych organizmów zawierających chlorofil. Z energii słonecznej pobierają one energię i wytwarzają pokarm. Każdy wie, że rośliny wytwarzają tlen. Jest to efekt uboczny fotosyntezy tak jak i węglowodany. To fotosyntezy potrzebne jest światło słoneczne, dwutlenek węgla i woda. Wystarczy?
2 3 2