Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:57:58+01:00
Jabłko Adama
Sodoma i Gomora
Judaszowy Pocałunek
Wdowi Grosz
Kon Trojański
Manna z nieba
Nic Ariadny


Wybrałam kilka najb. znanych :)
2010-02-10T18:01:23+01:00
Od Adama i Ewy, zakazany owoc, męki Tantala, judaszowe srebrniki, puszka Pandory, rzucać perły przed wieprze, kozioł ofiarny, wieża Babel, niewierny Tomasz, nić ARIADNY, PIĘTA ACHILLESA, syzyfowa praca
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:05:37+01:00
Wieża Babel - bałagan
Manna z nieba - nieoczekiwany dar
Sodoma i Gomora
Syn marnotrawny
Ciemności egipskie



Z mitologii
Róg obfitości
Sfinks
pięta Achillesa
jabłko niezgody
ikarowe loty
2 4 2