Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T17:59:50+01:00
Moich przyjaciół, pokazują mi dobre rzeczy, pomagają mi iść przez życie.
Najlepsza Odpowiedź!
  • deyv
  • Początkujący
2010-02-10T18:01:39+01:00
Dobrym przewodnikiem można nazwac kogos komu ufasz, jest ci bliski. Ma dobre intencje i ci współczuje kilku zdażeń. By był dobrym przewodnikiem musi byc dla ciebie jak brat najlepiej ktoś znajomy jeżeli to jest obcy można mu ufac jedynie wtedy kiedy serce ci podpowiada, że to jest ten zaufany przewodnik.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T18:03:48+01:00
Rodziców , ponieważ pomagają nam u trudnych sytuacjach , gdy potrzebujemy pomocnej ręki. Babcie i dziadkowie mówią nam jak radzić sobie w życiu. Przyjaciele i koledzy / koleżanki wspierają nas w trudnych sytuacjach. Nasi najbliżsi są naszymi przewodnikami przez życie.