Odpowiedzi

2010-02-10T18:00:31+01:00
A)3800
b)23
c)60700
d)600
e)21000
f)700
2010-02-10T18:01:20+01:00
3,8×10³=3800
0,0023×10⁴=23
10⁴×6,07=60700
0,06×10⁴=600
10⁵×0,21=21000
0,007×10⁶=7000
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:03:22+01:00
3,8*10*10*10=3,8*1000=380
0,0023*10*10*10*10=0,0023*10000=23
10*10*10*10*6,07=10000*6,07=60700
0,06*10*10*10*10=0,06*10000=600
10*10*10*10*10*0,21=100000*0,21=21000
0,007*10*10*10*10*10*10=0,007*1000000=7000

prosze bardzo :))