Odpowiedzi

2010-02-10T18:07:10+01:00
A)

d=a√3
d=5√3

b)

V=a³
d=a√3=6√6
a√3=6√6
a=6√6/√3
a=6√6√3/√3√3
a=6√18/3
a=2√18
a=6√2

V=(6√2)³
V≈610,9 j³
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:09:56+01:00
A)

5√2 - to jest przekatna podstawy i razem z krawedzia boczna i z przekatna szescianu tworzy nam trojkat prostokatny. Mozna to wiec obliczyc z twierdzenia pity gorasa.

5²+5√2²= c²
25+25*2=c²
75=c²
c= √75
c=5√3

b)

d=6√6

a√3=6√6 / :√3
a=6√2


v=a³
v=6√2³= 432√2