,,Weißt du, dass...?''

Wie heiben die größten Autofirmen in Deutschland?

Weißt du, dass größten Autofirmen in Deutschland
...............................
..............................
................................
.............................
............................
...............................
...............................
..........................
Proszę o uzupełnienie i jak można przetłumaczenia na polski.

Daje dużo punktów więc się opłaca :D

2

Odpowiedzi

2010-02-10T21:17:44+01:00
Autosalon BMW
Merzedes
volkswagen
Audi
Opel
Ford
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:17:57+01:00
Wie heißen die größten Autofirmen in Deutschland?
Jak nazywają się największe firmy samochodowe w Niemczech.

- DaimlerChrysler
- Volkswagen
- BMW
- Porsche
- MAN AG
- Audi
- Merzedes

Weißt du, dass größten Autofirmen in Deutschland
Wiesz, że największe firmy samochodowe w Niemczech są:

- eine die größten in der Europa sind
- viel verdienen
- viel Arbeitsplätze geben

Nie wiem czy o to chodziło, ale sądzę że tak.
Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)