Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T18:03:40+01:00
Naśladować Jezusa, głosić wiarę, żyć zgodnie z naukami Chrystusa, dawanie świadectwa wiary
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:04:37+01:00
. Być uczniem Chrystusa oznacza naśladowanie Go, staranie się żyć tak, jak On. Ludzie wierzący, jako uczniowie naśladujący swojego mistrza, widzą sens tylko w życiu według zasad, jakie Jezus nam zostawił. To znaczy , że chodzi się w Niedzielę na Msze Świętą , że się modlimy rano i wieczorem . Także , że słuchamy na lekcji religii tego co mówi Ksiądz /pani Katechetka.Sam Jezus był dla nas przykładem, człowiekiem i Bogiem w jednej osobie.
1 5 1