Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:09:15+01:00
-lotnictwo pasazerskie
-rezyseria filmów (gdy potrzebujemy ładnej pogody do sceny np. na plazy)
-budownictwo (pewne rzeczy wymagaja dobrej pogody)
-przewodnik wycieczkowy (co robic gdy bedzie padało a co jak bedzie ładnie z turystami)
- prezenter pogody (po jakby nie było prognoz to nie byłoby prezenterów :) )
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T18:09:26+01:00
Rolnik
lesnik
przewodnik
budownik
2 4 2