Odpowiedzi

2009-10-11T15:50:46+02:00
Piotr ma - 4 swoje klasery----------6 -2 =4 klasery
Janek ma - 8 swoich klaserów------6+2 =8klaserów -----To jest 2 razy więcej |
teraz mają po równo,bo Janek dał mu 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T15:50:58+02:00
Janek i Piotr zbierają znaczki. Piotr mówi : ,, Daj mi dwa swoje klasery, to będę miał wówczas tyle, co ty'', Janek mówi: ,,Jeśli oddasz mi dwa klasery, to będę miał dwa razy tyle, co ty''. ile klaserów ma Piotr?

4 - ilosc klaserow piotra
8-ilosc klaserow Janka

4+2 =6
2*4 = 8