Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:07:20+01:00
Dane;
przekątna o długości 2
Szukane:
p=?
Rozwiązanie:
Pk=a²
a=d/√2 (bo d=a√2)
a=2/√2
a=2*√2/√2*√2
a=2√2/2
a=√2
Pk=√2²
Pk=2
Pt=a²√3/4
Pt=√2²√3/4
Pt=2√3/4
Pt=√3/2
P=2+4*√3/2
P=2+2√3
2010-02-10T18:14:02+01:00
Przekatna ma dlugosc 2, czylki bok kwadratu wynosi √2 (a√2=2/ √2 a=2/√2 a=√2)
pole kwadratu=2
pole trojkatow=a²√3/4

Pt=(√2)²√3/4
Pt=√3/2

Pc=4*√3/2+2
Pc=2√3+2
1 5 1