Tomka po prostu nie da się słuchac-ciągle . . . . androny .
Zmęczony całodzienną wyprawą zasnąłem jak .. .
Monika postawiła sobie za punkt . . . . dostanie się do wymarzonego liceum.
Marcin czasami sprawia wrażenie kompletnie nieprzytomnego-zachowuje się jakby . . . z księżyca.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:14:33+01:00
1)opowiada
2)dziecko
3)docelowy
4)spadł
2 4 2
2010-02-10T18:17:52+01:00
Plecie androny
spadł z księżyca,
2 1 2