Odpowiedzi

2010-02-10T18:13:54+01:00
No więc to już koniec mojego listu . Mam nadzieję że szybko odpiszesz i powiesz co u ciebie . Bardzo tęsknię za naszymi , wspólnymi przygodami . Z pozdrowieniami Staś
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:17:47+01:00
Kończąc ten list chcę Cię jeszcze raz serdecznie pozdrowić. Bardzo tęsknię za naszymi wyprawami na polowania... Mam ogromna nadzieję, że już niedługo się zobaczymy. Twój Staś
2 5 2