Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:33:10+01:00
Ale ,wy nie znacie mojego taty - charakterystyka .
Mój tata ma na imię Radek. To niesamowity człowiek. Choć czasem nakrzyczy, zezłości to i tak bardzo go kocham. Ma nietypową urodę , jest wysoki metr dziewięćdziesiąt wzrostu, twarz delikatną i niebieskie oczy. Kiedy się uśmiecha, ma ujmujące dołeczki, a kiedy smuci skamieniałą twarz. Włosy ma brązowe, a w świetle słońca kasztanowe.Mój tata jest podobny do mnie , ma ten sam charakter i sposób bycia. Tak jak ja jest uparty , pracowity i opiekuńczy. Dba o naszą rodzinę i troszczy się o wszystko. Czasami myślę, że mogłabym poprosić o gwiazdkę z nieba, a on zaraz by mi ją przyniósł.Tata bardzo dużo pracuje, ale mimo natłoku spraw zawsze znajduje czas na rodzinę. Uchodzi za człowieka upartego, ale i też w gruncie rzeczy łagodnego. Wciąż nas zaskakuje, ma poczucie humoru i zwariowane pomysły. Lubi nas zaskakiwać i robic niespodzianki. Nie potrafi żyć bez porządku, uwielbia sprzątać. Choć nie zawsze mi to odpowiada to imponuje mi, że mój tata lubi porządek.Jego hobby to zbieranie znaczków , ma ich chyba czterysta sztuk. Wiem, że nie ma ideałów, ale mój tata jest dla mnie wzorem. Jak w każdej rodzinie są nieporozumienia, ale jak się kogoś kocha, to zawsze znajdzie się kompromis.
12 2 12
2010-02-10T19:11:57+01:00
Takie przykładowe :

Mój tata ma na imię Marek i ma 32 lata. Urodził się i wychował w Poznaniu. Aktualnie mieszka razem ze mną w Krakowie. Pracuje w Publiczniej Szkole Podstawowej nr 15 w Krakowie. Z wyglądu bardzo podobny do mnie, brązowe włosy, niebieskie oczy i metr osiemdziesiąt osiem wzrostu. Uważam że jest naprawdę niesamowitą osobą. Często spędzamy razem czas, bo łatwo jest złapać mi z min wspólny język. Zazwyczaj idziemy na dwór. Tata zawsze przygotowuje ciekawe zajęcia na dany dzień. Jest bardzo miłym człowiekiem, jednak czasem bywa bardzo uparty. Jest to jedna z cech, które po nim odziedziczyłam/łem. Bardzo szybko zaprzyjaźnia się z nowymi ludźmi, czasem zazdroszczę mu tego, że potrafi ze wszystkimi złapać wspólny język. Posiada niesamowite poczucie humoru i często miewa zakręcone pomysły. Tata dużo pracuje i dba o rodzinę. Chociaż czasem się kłucimy, to bardzo go lubię.

Wystarczy? ;)
12 3 12