Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:17:53+01:00
Ich miłość była dość nietypowa. Była tak jakby "wymuszona", ponieważ zakochali się w sobie po wypiciu miłosnego napoju, który pierwotnie był przeznaczony dla Izoldy i wuja Tristana, Marka. Ich miłość z góry była przesądzona. Była niestety skazana na niepowodzenie. I tak też się stało. Kochankowie oddali za nią życie, lecz po śmnierci mogli być wreszcie razem.
Ich groby połączył głóg.
2010-02-10T18:29:31+01:00
Tragizm miłości Tristana i Izoldy polagał na braku wyjścia z sytuacji, cokolwiek by nie zrobili, byliby nieszczęśliwi. Ta nieszczęśliwa miłość zabrała im to, co wcześniej było dla nich najważniejsze-dla Tristana Honor, dla Izoldy godność. Tristan stracił honor, zdradzając swego Króla z jego żoną Izoldą. Izolda zaś straciła godność zdradzając swojego męża. Mimo to, nie byli w stanie wyrzec się swojej miłości. Próbowali zakończyć ten związek, Tristan wyjechał z dworu, jednak czekając z utęsknieniem na Izoldę umarł. Izolda, nie mogła wytrzymać samotności i udała się do niego, jednak zastała go martwego;ona również straciła życie. Ich wielka miłość, choć była sensem ich życia, doprowadziła ich do tragicznego końca,śmierci.