Odpowiedzi

2010-02-10T18:18:25+01:00
Prądy morskie ciepłe
-Północnorównikowy
- Karaibski
-Antylski
-Zatokowy (Golfsztrom)
-Północnoatlantycki
-Norweski

Prądy zimne
-Labradorski
-Wschodniogrenlandzki
-Kanaryjski
-Benguelski
-Falklandzki i Dryf Wiatrów Zachodnich
-Kalifornijski
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:19:09+01:00
Ciepłe:
- Agulhas
-Północnorównikowy
-Północnopacyficzny
-Południoworównikowy
-Wschodni Australijski
-Norweski

Zimne:
-Dryf Wiatrów Zachodnich
-Peruwiański
-Somalijski
-Kanaryjski
-Kalifornijski
-Oja Siwo
  • ZAZ
  • Początkujący
2010-02-10T18:28:14+01:00
Prądy morskie ciepłe:
-Somalijski,
-Agulhas,
-Mozambicki,
-Madagaskarski,
-Kuro-siwo,
-Wschodnioaustralijski

Prądy zimne to:
-Kalifornijski,
-Peruwiański,
-Grenlandzki,
-Antarktyczny Prąd Okołobiegunowy,
-Zachodnioaustralijski,
-Oja-siwo