Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:19:32+01:00
Pan Jezus był dla swoich uczniów ... ? Odp. Nauczycielem --- do n
Ostatnia ... Pana Jezusa z swoimi uczniami -Odp. wieczerza ---do i
Np.nie zabijaj to piąte - Odp. przykazanie ---do e
6 3 6
2010-02-10T18:20:06+01:00
N - nawrócenie
i - innowierca
e - etyka

1. Przemiana duchowa
2. Wyznaje inna wiarę
3. Lekcja wychowania dla niewierzących
5 4 5
2010-02-10T18:20:07+01:00
N=niedziela.Dzień w którym chodzimy do kościoła
i=Islam.Jedna z religii
e=ewangelia.Czytana podczas mszy.
8 2 8