Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:38:12+01:00
Małgiew piaskołaz-Małże duże, grubościenne mimo to dość kruche. Należą do największych w Bałtyku, osiągają 60-80 mm długości. Muszla początkowo ciemno ubarwiona, bardzo szybko traci wierzchnią warstwę konchiolinową i dlatego znalezione na brzegu okazy są zwykle białe.







3 3 3
2010-02-10T18:39:28+01:00
Sercówka- Cardium glaucum
Omułek- Mytilus edulis
Małgiew piaskołaz - Mya arenaria
Rogowiec bałtycki - Macoma baltica
2 5 2