Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:20:35+01:00
Niedopuszczalne :
- nie rozmawiać/krzyczeć
- nie używać telefonu
- nie rzucać jedzeniem

dopuszczalne :
- mówić szeptem
- oglądać film w spokoju
- zachowywać się kulturalnie
2 1 2
2010-02-10T18:30:23+01:00
Wolno:
wnosić jedzenie na salę kinową
rozmawiać szeptem do kolegi lub koleżanki
wychodzić do toalety podczas seansu

nie wolno:
hałasować lub szeleścić papierkami
korzystać z telefonów komórkowych
rzucać w innych widzów jedzeniem itp.

2 1 2