Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:30:47+01:00
Jadalne:
borowik szlachetny
Koźlarz babka
koźlarz grabowy
koźlarz czerwony
maślak pstry

niejadalne:
Borowik grubotrzonowy
Borowik ponury
Borowik szatański
Czernidłak pospolity
Gmatwek dębowy
Goryczak żółciowy
Gołąbek śmierdzący
Gołąbek wymiotny
Hubiak pospolity
Krowiak aksamitny
Krowiak podwinięty
Lakówka ametystowa
13 Maślanka wiązkowa
2010-02-10T19:25:20+01:00
Grzyby jadalne

Smardz jadalny-rodzina smardzowatych
Maslak sitarz-rodzina borowikowatych
podgrzybek brunatny-rodzina borowikowatych
koźlarz babka-rodzina borowikowatych
czubajka kania-rodzina bedłkowatych


Grzyby niejadalne

goryczak żółciowy-rodzina borowikowatych
mleczaj rudy-rodzina gołąbkowatych
muchomor czerwony-rodzina bedłukowata
sromotnik bezwstydny-rodzina sromotnikowatych
borowik ponury-rodzina borowikowatych