Odpowiedzi

2010-02-10T18:50:19+01:00
A) x=1+4,8
x=5,8

b) z=2,25+6⅓
z=2¼+6⅓
z=2³/₁₂+6⁴/₁₂
z=8⁷/₁₂

c)w=6,4:⅓
w=6⅖:⅓
w=6⁶/₁₅:⁵/₁₅
w=6⁶/₁₅*³/₁
w=⁶/₉₀*³/₁
w=⁶/₃₀

d)k=1,5*6¼
k=1,5*6,25
k=9,375

e)c=3⅗*9,36
c=3,6*9,36
c=33,696
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:52:12+01:00
A)x-4,8=1 i jedna piąta
x=1⅕+4,8
x=1,2+4,8
x=6

b)6⅓ - z= 2,25
-z=2.25-6⅓
-z=2¼-6⅓
-z=2 ³/₁₂-6⁴/₁₂
-z=-5¾|*(-1)
z=5¾

c) ⅓ *w=6,4
⅓w=6,4|*3
⅓w*3=6,4*3
w=19,2

d) k/ 6¼= 1,5
k=1,5*6¼
k=1½*6¼
k=6⅛

e) 9,36/c= 3 i trzy piąte
c=3³/₅*9,36
c=3,6*9,36
c=33,696