Odpowiedzi

2010-02-10T18:31:00+01:00
V=Pp×H
48cm³=16cm²×H
h=48cm³÷16cm²
h=3cm.

Odp. Wysokosc wynosi 3cm.
1 5 1
2010-02-10T18:34:11+01:00
V=48cm szesciennych
V=Pp*h
h=V/Pp
h=48/16
h=3cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:43:59+01:00
Pp = 16cm ²
P = a × b
16cm² = 8cm x 2cm
V = a × b × h
48cm³= 8cm x 2cm x c
h = 48cm³ : (8cm × 2cm) = 48cm³ : 16cm = 3cm
h= 3cm
Odpowiedź: Wysokość graniastosłupa wynosi 3cm.
4 4 4