Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:29:42+01:00
Najświętsza Mario!Proszę cię abyś codzień strzegła mnie,moich bliskich od wszelkich złch rzeczy.Prosze cie o to abys zawsze dodawala mi otuchy,zebym zawsze postepowal rozsadnie i madrze.Udzielmiswojej laski czystosci duszy i serca.Che zewsze trwac przy Jezusie i nosic go w swym sercu.Amen.
3 5 3
2010-02-10T18:34:10+01:00
Najświętsza Mario Panno. Proszę, abyś chroniła mnie, i moją rodzinę, przed chorobą i sztanem, który codziennie kusi nas do złego. Pragnę, abyś zawsze była przy mnie, i czuwala nade mną. Amen.
5 4 5