Odpowiedzi

2010-02-10T18:26:27+01:00
∛3⅜+(- 3)²*x-(1-2¼)²= ∛27/8 + 9*x-(-1¼)²=∛(3/2)³+9x-(-5/4)²=
3/2+9x-25/16=24/16+9x-25/16=-1/16+9x=-1/16+9*1,5=-1/16+13½=
-1/16+13 i 8/16=13 i 7/16
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:34:07+01:00
Tak wiec z pierwiasta wyjdzie 3/2 napisze to jzu w krotszej formie to nie mam pierwiastkow
a wiec:
3/2+ 9x-25/16= 13 i 7/16
24/16+ 9x- 25/16=215/16
9x= 215/16- 24/16+25/16
9x= 216/16
x= 24/16=3/2=1.5
11 4 11