Odpowiedzi

2010-02-10T18:26:28+01:00
Jak zamierzasz tam dotrzeć?
Gdzie zamierzasz zostać?
Co zamierzasz robić w swoje wakacje?
1 3 1
2010-02-10T18:28:08+01:00
How are you going to get there? - Jak zamierzasz tam dotrzeć ?
where are you going to stay? - Gdzie zamierzasz zostać ?
what are you going to do on your holiday? - Co będziesz robić na wakacjach ?

CHYBA JAKOS TAK. SPRAWDŹ . DASZ NAJEPSZE ROZWIĄZANIE ?
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T18:30:16+01:00
1. How are you going to get there?- Jak zamierzasz tam dotrzeć ?
2. Where are you going to stay?- Gdzie zamierzasz zostać ?
3. What are you going to do on your holiday?- Co będziesz robić na wakacjach ?

going to- coś planujesz.... a reszta normalnie :)

pozdro:)
1 5 1